Diskotéka pro pamětníky
FOTO: ingimage.com

Na opětovnou výzvu pana Štorcha jsem se rozhodl zareagovat a přispět svou trochou do mlýna po vzoru pana Horenského.

Jako pamětníci si vzpomínáme na písničky svého mládí, ať už písně budovatelské, které jsme se učili ve školních hodinách zpěvu, nebo na tehdejší tuzemskou populární hudbu. Někteří z nás ale hlavně na písničky,které jsme lovili na stanici Rádio Luxembourg, kterou jsme mezi sebou nazývali důvěrně Laxík. Ta byla u nás od padesátých let velmi oblíbená. Byl to téměř jediný zdroj pro milovníky moderní populární hudby, která byla jinak v tehdejším Československu prakticky nedostupná.

Obtížně dostupný je i dnes pro část populace jiný druh hudby. Tak zvaná hudba vážná, nebo též klasická, která má omezený okruh příznivců a milovníků. Ne proto, že by byla nedostupná, nebo dokonce zakázaná. Většina lidí, kteří tento druh hudby nevyhledávají se bojí, že ji nebudou rozumět, že je neosloví, že je to nudné fidlání, apod. Jména Ravel, Šostakovič, Schubert, Strauss jim nic neříkají, to poslední jméno možná mají spojeno jen s dříve vyhledávanou značkou riflí. Pro milovníky tohoto žánru, ale i pro ty, kteří by chtěli k této hudbě najít cestu, jsou následující řádky a odkazy.

Jedním z propagátorů takzvaně lehké klasiky a specielně vídeňské salonní hudby let dávno minulých je André Rieu. Tento, dnes už 65ti-letý houslista, skladatel, aranžér a dirigent, pocházející z Maastrichtu v Nizozemsku, je jedním z nejúspěšnějších propagátorů tohoto žánru. Se svým „Johann Strauss Orchestra“ koncertuje již několik desítek let po celém světě. A protože je i výborným showmanem, ovládá 6 řečí a své koncerty si sám uvádí, tak se na jeho koncertech nikdo nenudí. Po letošním jarním úspěšném koncertu v pražské O2 aréně se tam vrátí 22. května 2015. Bohužel, vstupenky v rozpětí 1490,- až 3990,-Kč, jsou mimo možnosti většiny seniorů. Takže následující odkazy berte jako pozvánku, nebo náhradu za autentický zážitek. A protože se blíží Vánoce, pro začátek jim věnuji několik odkazů:

http://youtu.be/Hov6Snb6o1Y?list=UUAaX9NjMCos_Qwz3n41eUgg  (White Christmas, 2:54)

 

http://youtu.be/JBJY3AxtoHM?list=UUAaX9NjMCos_Qwz3n41eUgg  (Silent Night, 3:43)

http://youtu.be/3d4xXvF2ukY?list=PL553781589C6A7639 (Ave Maria 5:27)

Další odkazy jsou na mé oblíbené: 

http://youtu.be/icJRTdpS2pU?list=UUAaX9NjMCos_Qwz3n41eUgg (Habanera 5:28)
 
http://youtu.be/FgC3JQhkqyc?list=UUAaX9NjMCos_Qwz3n41eUgg (Memory, 4:29)

http://youtu.be/mn3lijQwllc?list=UUAaX9NjMCos_Qwz3n41eUgg  (Amazing Grace, 2:50)

Poslední 3 odkazy jsou na záznam letošního koncertu v pražské O2 aréně, a záznam koncertu v New York Radio City Music Hall - Part-1 a 2.

http://youtu.be/25ejiEvWVqQ (André Rieu v Praze 2014, 1:22:15)

http://youtu.be/hNP_y0V7X6M (New York Radio City Music Hall - Part-1 [HD Full ] 58:23)

http://youtu.be/o9bW8tV354g (New York Radio City Music Hall Part-2 (HD Full ) 58:43)

 

A jako bonus ještě music box s 27 nahrávkami, abyste u toho jenom neseděli a mohli něco dělat.

http://saigonocean1.com/nghenhacAndreRieu/AR-2.htm

 

Hezký poslech a příjemnou pohodu vám přeje Radek.

PS: Pro ty, kteří nezachytili odkaz na country na chatu:
http://saigonocean3.com/nghenhacCountryMusic/Country-2.htm 

Zpět do rubriky Zpět na homepage
Váš příspěvek do diskuze:
41 komentářů
Eva Balúchová
Taky jsem koukala co se tady zase děje. I já si umím najít odkaz na You tube,ale tady jde o připomenutí a doporučení pěkné hudby.
Radovan Cakl
Evi díky, že jsi diskuzi vrátila k danému tématu mého článku a je mi líto, že ta nechutná diskuze je zrovna u moji diskotéky.
Eva Balúchová
Zdravím milovníky hudby a jsem vděčná Radkovi za nabídnuté informace a odkazy na krásná vystoupení Andrého Rieu. Alí,Sarah mám taky ráda,zítra si tvé odkazy pustím,chce to trochu decibely a sluchátka pořád nemám :-)
Milada Salajková
Jsem přítelkyně Zdeňky Vítkové a pokládám si to za čest. Vaše útoky, podpořené redakcí, s cílem odradit a vystrnadit ji z íčka jsou nechutné. Co za tím vězí ???
Jiří Libánský
Krásná hudba. A znovu připomínám, že veřejné uvedení linku na jakoukoliv stránku (nejen You Tube) není neoprávněným stahováním. Není ani protizákonné, ani nemorální. Tak si v klidu klikněte na odkaz, pohodlně se posaďte, natáhněte nohy a poslouchejte.
Hana Rypáčková
Jsem moc ráda, že jsme zase u hudby..Taky bych byla ráda při tom..Ale spokojím se s reprodukovanou... Byla jsem alespoň na Šporclovi na živo.Toho taky mohu.Nakonec slzím i při koncertu vnučky...
Eva Mužíková
Alenko a Marie, také jsem asi naivní.... Radkovi děkuji za přispívání do diskotéky. Těším se na nový příspěvek pana Štorcha - Adventní období. Přestože nejsem " negramota" a umím se na YOU TUBE dobře orientovat, je i pro mne snažší kliknout na odkaz a vychutnávat si melodie. Paní Novákové opravdu upřímně závidím, že měla možnost poslechnout si koncert André Rieu naživo. Musel to být nádherný zážitek.
Alena Tollarová
Nádherná hudba. Pro ty, kdo mají rádi Ave Maria přidávám ještě odkaz na verzi se zpěvačkou, kterou mám moc ráda - Sarah Brightman: https://www.youtube.com/watch?v=5FKos-EUoQI, a v tento předvánoční čas by se mohla hodit ještě tato -Pie Jesu: https://www.youtube.com/watch?v=c0EVZDEZmOk :)
Alena Tollarová
Naprosto souhlasím a podepisuji slova MMK. Ona vyjádřila moje stejné pocity, jen já přiznávám, že jsem takový srab, že se mi nechtělo s kůži na trh. A Marie, těch naivních nás je přesila, doufám.
Marie Magdalena Klosová
Na článek o problematice dětí s ADHD si také pamatuji ,navíc k němu byly i ohlasy. Jinak stojím v jedné řadě se Zuzkou a Janou a divím se,co se tu čas od času/teď už dosti často/semele.Mám pocit,jakoby někteří/ myslím obé pohlaví/ jen "číhali na kost".Chvílemi mám obavy něco napsat,abych se "nesekla",nebo,bože chraň, neudělala pravopisnou chybu,když jsem" ta učitelka".Nečekala bych tu zášť,závist,vulgaritu a jiné "nešvary".Jsem asi naivní.
Libuše Křapová
Nebyla jsem nijak aktivní, četla jsem ho normálně na stránce. Zrovna tak mám já jeden článek,který jsem chvíli viděla na stránce a pak se ztratil. A vůbec si nemyslím, že by to redakce udělala schválně. Spíše je někde nějaký šotek. .
Zdeňka Vítková
vysvětlení je jednoduché,posílala jsem odkaz na chatu na článek o dětech s ADHD nebo si ho lidé našli přímo na mém profilu.Já ho stále mohu na profilu upravovat,ale nemám u něho datum jako u jiných článků ,kdy byl vydán.Oficiálně prostě vydán nebyl.Četli ho pouze lidé, které jsem na článek upozornila nebo byli aktivní jako Vy a našli si ho na mém profilu.Mnozí napsali i své zkušenosti.Více to není třeba rozebírat
Libuše Křapová
Nějak nerozumím otázce Z.Vítkové - její článek o ADH jsem zde na portále četla už začátkem listopadu.
Zdeňka Vítková
Pane Raška, určitě si začínáme rozumět. Jen mi splňte prosím poslední přání,napište mi mejlem důvod, proč jste mi nevydali článek o problematice dětí s ADHD.Dlužíte mi odpověď,pak už o mně neuslyšíte.Děkuji
Hana Rypáčková
Chudák André.Jak k tomu přišel.Hudba v jeho podání je tak krásná ...
Zdeňka Vítková
Pane Raška, netuším, proč se mnou ztrácíte čas takto veřejně, mohli jste mi přece napsat jako ostatním mejlem? Když už mě takto veřejně pranýřujete,alespoň tady napište jména těch , kterým údajně v mejlech vyhrožuji a čím, to by aspoň bylo fér.Já mejly nemažu, takže přesně vím, komu jsem co napsala a také vím, co napsal on mně. Jen odpověď redakce mi tam bohužel chybí. Zanechte prosím té honby na moji osobu,nezasloužím si to.Spíš to vypadá, že zkoušíte, co vydržím, je mi to vážně líto.
Miroslav Štorch
Každý z nás se tady prezentuje nějakým způsobem a postojem. Pochopitelně se to nemusí někomu jinému líbit. Pokud se tady někdo chová bezohledně vůči ostatním, tak se nemůže divit negativním reakcím. Jestliže někdo manipuluje s hlasováním, tak je to jeho způsob jednání, který se dá obtížně zjistit. Když se k tomu ten člověk pak sám přizná, tak to také o něčem vypovídá. Souhlasím s paní Pivcovou a dalšími, že je zbytečné se navzájem kritizovat, když se všichni snažíme něco vytvořit. Kdo nic nedělá, tak také nic nezkazí. Neopodstatněné domněnky paní Vítkové mne pobavily. Budu se muset nějak spojit s panem Zemanem a dalšími, abychom to probrali.
Zuzana Pivcová
Ano, já jsem se chystala podobným způsobem jako Jana, s jejímž příspěvkem jsem nepočítala, napsat, že v určité době tady nastalo takové nezdvořilé, až netaktní kritizování z pozice znalců, které tu předtím nebylo. Zažila to kdysi Jitka Ch. na chatu (že to chtělo, aby byla pozornější ve škole), zažily to některé vítězky soutěží, třeba Evička Mužíková a Lidka Nejedlá. A to samé bylo se Zdenkou V., která sem přišla jako každá jiná a bylo zle, že si dala víc fotek do fotosoutěže. Z toho se všechny dohady vyvinuly. Kam se dál vše ubíralo, mi nepřísluší hodnotit, protože každý se pak cítí ve svém právu. Ale já nemám ve zvyku hodnotit lidi, kteří se snaží, superkriticky, hlavně, že něco nedodrželi, protože tady nejsme na vědecké či umělecké platformě a nikdo není školen, ani za to není honorován, aby odváděl to nejkvalitnější dílo. Budu klidně psát i s pokulhávajícím rytmem, protože píšu, jak umím, a mám radost, pokud to přinese radost i někomu dalšímu, který není zrovna literát. Právě tak se dívám i na ostatní. A to by snad mohla být zásada nás všech, kteří se tu chceme i nadále setkávat.
Jana Šenbergerová
Na rozdíl od paní Vítkové do věcí nevidím, proto jsem dosud neměla potřebu přiklánět se ke kterékoliv ve zdejších půtkách zúčastněné straně. Přesto se mi nelíbí, jak se někteří čtenáři snaží nikoliv diskutovat, ale poučovat jiné čtenáře způsobem nehodným dospělých lidí. Když se mi něco líbí, potěší mě to a chválím. Když se mi něco nelíbí, je to můj problém, může se to líbit někomu jinému. Tak proč to shazovat? Až se mi tu přestane líbit, odejdu a nebudu svými výpady kazit radost z možnosti být tu ostatním. I60ka není jediným serverem pro seniory. Každý si může vybrat, kde se mu bude líbit víc. Tato slova nejsou směrována k žádné konkrétní osobě. Pokud se však někdo cítí dotčený, je to jen jeho problém. Proti vztahovačnosti nic nenadělám.
Zdeňka Vítková
Pane Raška, nevím proč píšete, že Vám něčím vyhrožuji ? Že si čtete vzkazy mezi lidmi na portále, to je všem jasné a nikomu to nevadí,ani mně.Víte dobře jako já, že to co jsem napsala ohledně pseudonymních profilů je pravda, ví o tom více lidí,ale nehodlám je tady kompromitovat,protože mi nikdy neublížili ani osobně ,ani písemně.Vím, že lidé budou věřit Vám a nikoliv mně,přesto, že jsem nikdy nepoužila sprostých či vulgárních slov, která by jste v mém případě museli mazat.Vadí mi, že házíte vinu na mě,ačkoliv jsem vysvětlila nezasvěceným jak to bylo od počátku.Vždy jsem se jen bránila,ani jste mi neodpověděli na mejl.Zaměřte se prosím na jiné pisalele, kteří neustále čeří vodu a prosím ,nemyslete si, že jsem seniorka -hlupák.Jen nesnáším lež a přetvářku. Takže vzdávám holt Vaší čestné a práci a Vaše sbohem, je opravdu profesionální přístup.Nemusíte mi odpovídat, nebudu to číst a už si nedovolím se Vás na něco zeptat,snad najdou odvahu jiní.Za svými slovy si stojím,ať se Vám to líbí nebo ne.Hezký a hlavně klidný večer i dny příští.
Zdeňka Vítková
Aniž bych to tušila, v době mého psaní níže uvedeného, byť dlouhého příspěvku se objevila na Líbí-nelíbí tato reakce redakce na paní Dagmar Královou .Ani nevíte ,jak se mi ulevilo ! : Redakce i60: Paní Králová, váš poslední příspěvek jsme smazali. Nelíbí se nám, že diskuse už zase přechází do urážek. Navíc se nehodí do této rubriky, ale ani na tento portál.
Zdeňka Vítková
Vážený pane Raška,jedinné v čem máte pravdu je to, jakési "útoky" začaly od mé první fotografie, kterou jsem zaslala do Fotosoutěže na tomto portálu,ale proč, to zdůvodním já: aniž bych tušila proč, už tenkrát ryl do mě pan KRÁL kvůli fotografii mého Motýla, který mám do teď v obrázcích na profilu.U článku , kde jsem se představovala jako "budoucí "modelka" mu redakce napsala-Redakce i60 28.4.2014 11:23:57 Pane Králi, vaše diskuse o fotografiích nepřísluší k tomuto článku, který je v rubrice modelky. Prosíme o umírněnější aktivity v tomto směru. Děkujeme. Ve svých článcích jsem s důvěrou k portálu určený seniorům na sebe "práskla" úplně všechno, co jsem v životě zažila, co umím,co mám ráda,neboť redakce k tomu vyzývala. "Ukažte co umíte, v čem jste jedineční,co vás život naučil..." Od dubna 2014 do teď jsem napsala 15 článků, vytvořila spoustu prezentací i k článkům redakce.Dodnes jsem se od nikoho z redakce nedozvěděla, co bylo v komentáři, který jste museli smazat! Vy jste mi psal, že jste byl na dovolené a že o ničem nevíte,ačkoliv někdo z reakce mi psal, že podáte trestní oznámení , že se to stalo poprvé za 3 roky,aby někdo takto bezdůvodně napadl Vašeho čtenáře :Redakce i60 5.8.2014 14:49:58 Vážení přátelé, právě jsme byli nuceni vymazat velmi trapný a nechutný sexistický komentář pana Holakovského (pokud je tedy udané jméno správné, o čemž se dá úspěšně pochybovat). Omlouváme se všem, kteří si jej přečetli, třebaže byl na portále jen necelých deset minut. Stalo se nám to za tři roky poprvé, kdy nás takový člověk atakoval. Pan Holakovský se už na náš web nikdy nepřihlásí, ovšem pod jiným jménem asi bude mít šanci. Tomu prostě nelze zabránit. Redakce však bude bdít. Díky za pochopení. Takže ne- že já tady způsobuji rozruch, bohužel jsem se od prvního dne musela jen bránit,což tady vlastně svými slovy zásadně popíráte.Neodpovídáte mně nikdy ani v mejlu na má konkrétní slova, spíš jsou některá vytržená z kontextu a použitá proti mně.Ale to už není pro mě důležité.Vím, že se Vám nehodí lidé, kteří Vám vidí pod pokličku,kterým to myslí, všimnou si, že jste v soutěži ,kde jsem nefigurovala něco měli špatně a já Vás bláhově v dobrém na to upozornila a pak jste soutěž opakovali.Z mých výše uvedených slov vyplývá, že jste se ke mně nezachoval zrovna hezky.Ne všechny čtenáře jste svými slovy tady potěšil.Myslím si, že nastal čas pravdy ,tak tedy sděluji ostatním čtenářům,že redakce ví, že pan KRÁL JE /byl/ PAN ŠTORCH,který si vypůjčil identitu možná svého švagra, KTERÝ PÍŠE ZA SVOJI PARTNERKU DAGMAR KRÁLOVOU NEJEN KRITIKU ALE I V TIPOVAČKÁCH,byla to zřejmě i paní PAKOSTOVÁ a myslím, že nejsem daleko,když napíši , že i RICHARD ZEMAN je osoba/může to být ale i žena, kterou tady raději nebudu jmenovat, protože by se svou reakcí okamžitě prozradila/ skrytá za tímto pseudonymem, protože se objevuje hlavně kolem soutěží, jinak se angažuje málokdy. Je na čtenářích ,zda těmto pseudoprofilům budou odpovídat či na ně reagovat.Je ještě spousta věcí, o kterých vím, ale nebudu se tady o nich rozepisovat.Nejsem zlý člověk a vím, že bych stejně nic nezměnila.Vzhledem k tomu, že kromě svých článků nemám co nabídnout, nemám ani cestovku ani jinou možnost sponzorování portálu,jsem pro svá upřímná slova nevhodným člověkem pro tento portál,takže předpokládám, že redakce smaže všechny mé články a fotografie,s čímž souhlasím, hlavně pro klid na mé duši.Děkuji těm, kteří mi zůstali nakloněni, vím, že je neztratím.Ti ostatní upadnou v zapomnění, stejně jako já.Takový je život a tak to také beru,i když je někdy velmi nespravedlivý.
Hana Šorejsová
Radku, tak jako předešlým disjokejům i60, patří Vám dík , je to milé nehledat a najít. Diskotéky se mi moc líbí. André Rieu - je můj oblíbený a Ave Maria v podání nadané australské sopranistky Mirusii, je nádherný zážitek, obzvláště na noc.Díky !
Marie Magdalena Klosová
Já osobně děkuji panu Caklovi za nabídku a za tip.Já tedy "tak" vzdělaná nejsem,takže,promiňte mi to,jsem A.Rieu neznala a určitě se mi bude líbit.A na You Tube nechodím,takže mu děkuji i za zprostředkované odkazy.Vždycky mě potěší,když se někdo chce o něco podělit.Spoustu věci nevím a neumím a jsem ráda,že se něco nového dovím.Takže mi připadají některé diskuze zbytečné a "od věci".
Miroslav Štorch
Domnívám se, že to není nijak ostrá polemika uvést, že osobně se někomu zdá zbytečné dávat tolik odkazů z You Tube. Je to jen vyjádření osobního názoru. Pochopitelně autor diskotéky může mít názor jiný a chce uvést skladby, které se mu líbí. Jde o články pro potěšení z hudby a nejde o umělecké dílo :-) Nebudeme si kazit náladu některými obsáhlými zahořklými názory.
Vladka Steinová
Paní Králová, neznám Vás a nemusíte mi tudíž vysvětlovat, co je LINK, ještě jsem natoli vzdělaná, že vím, co to je. Ani o autorských právech nemusíte hovořit. Jste právník? Pan Cakl okamžitě reagoval tak, že info pro někoho zjišťuji, což je nesmysl. On snad žije ještě v totalitních dobách? Já se p. Cakla jen a pouze slušně zeptala. Osobně se mi zdá zbytečné, dávat tolik odkazů z You Tube, ale vidím, že je lepší si poznámku a polemizaci odpustit . A rovněž je lepší si odpustit i tu malinkou poznámku z mé ruky o nějakém dobrém filmu. A žel musím souhlasit, že tady pro některé pisatele skutečně není místo.
Zdeňka Vítková
Vidím, že se zde po dlouhé době ozvala paní "Dagmar Králová ",tak mám povinnost přidat i já jsvůj názor.Mně už o nic nejde,takže: dle mého názoru jsou Diskotéky tady na i60 pro ty , kterým by možná dělal problém v jejich věku zadat do vyhledávače YouTube nebo jméno zpěváka či skladatele.Myslím si ale , že těch je zde už velmi málo, protože když vidím , jak se všichni rychle orientují na nepřehledném portále i60, hlavně ve velkých diskuzích nejen o politice,kritice či chvále fotografií apod, tak si myslím, že tu nejsou žádní negramoté.A pokud někdo něco neumí, tak má po ruce své děti, vnoučata ,případně souseda ,kamaráda.Také mi to připadá, že tvůrci nejen Diskoték prostě nemají nic důležitého na práci, tak potřebují ukázat, JAK JSOU ŠIKOVNÍ.A redakce je v tom podporuje, místo toho,aby vydávala články, které jsou potřebné pro seniory , kteří vychovávají svá vnoučata a v mnohém by potřebovali poradit, získat informace...Jsou články ,které lidé mají na svých profilech už dlouho, lidé k nim píší dokonce komentáře,ale oficielně nebyly vydány.Co se týká autorských práv, pak tedy nechápu, proč není smazána prezentace u článku p.Hany Rypáčkové Procházka Podlesím https://www.youtube.com/watch?v=jxIm2PhG7EE kde zpívá pod jejími fotkami Aleš Ulm. Má stejně jako já na YouTube napsáno, že se jedná o Standardní licenci YouTube !!! Ale moje prezentace z Letňan byla za pár hodin smazána, údajně kvůli autorským právům-NESMYSL.Byla tam pěkná fota některých modelek i nemodelek včetně mně a V Neckáře a to byl hlavní problém. A také se mně nikdo nezastal, jako tady p. Novákové, kterou osobně vůbec neznám,ale její otázce jsem porozumněla a souhlasím s ní.Podle jmen v komentářích či na chatu lze vidět, kdo vlastně v současné době tvoří i60.Desítky lidí z dřívějška sem už dávno nechodí a další odpadávají.Není to totiž momentálě portál ani pro staré ,ani pro mladé,ani pro malé děti.Jen neustálý internetový boj za monitory a nikdo vlastně netuší PROČ ?Nemusíte mi nikdo ani slušně odepisovat, nebudu to číst,je to ztráta času, protože proti tsunami jedinci nic nezmůžou.Přeji všem, co zůstanou hezkou zábavu.Teď můžete začít diskutovat o demokracii slova, třeba na tomhle portále.Omlouvám se pár lidem, kteří to budou číst a jsou mými přáteli.Těch se moje slova netýkají.Bohužel je nemohu jmenovat, protože by se dostaly do stejné palby, tak jako já.Víme o sobě a to je důležité.Také se chci tady veřejně omluvit panu Mendlíkovi, který jako jedinný opravdu zakopal válečnou sekyru a nechal ji tam, kde ji odložil,ostatní útočí pod mnoha pseudonymy na kohokoliv dál. Jste u mě čestný člověk pane Františku.A už se na mě nezlobte,oba jsem se nechali unést zbytečně emocemi, ke kterým nás tenkrát i ostatní vyprovokovali.Přeji všem hodně štěstí v životě
Dagmar Králová
Pani Novakova jde pouze o linky na dané hudební skladby z veřejného serveru a nevztahují se na ně autorská práva, jak to vysvětlovala několikrát redakce. Autoři článků zde uvádějí skladby, ke kterým mají vztah a usnadňují k nim přístup. Jistě si můžete podobné skladby najít na internetu sama.
Radovan Cakl
Hani, máme stejný názor. Jak jsme říkali zamlada: To chce klid a nohy v teple.
Hana Rypáčková
Díky Radku za odkazy.Je snadnější klepnout na odkaz. Lidi- nebuďte hned ve při.
--- BANNER 9 ---

Vážíme si vašeho soukromí

My a naši digitální partneři používáme na této webové stránce soubory cookies. Některé z nich jsou k fungování stránky nezbytné, ale o těch následujících můžete rozhodnout sami.

Nastavení
Odmítnout vše
Přijmout vše
Nezbytné/funkční

Jedná se o nezbytné cookies, bez kterých by nebylo možné stránky reálně provozovat. Zahrnují např. cookies pro ukládání zvolených nastavení či zapamatování přihlášení.

Vždy aktivní

Analytické

Tyto cookies se používají k měření a analýze návštěvnosti našich webových stránek (množství návštěvníků, zobrazené stránky, průměrná doba prohlížení atd.). Souhlasem nám umožníte získat data o tom, jak naše stránky užíváte.


Marketingové

Používají se pro účely reklam zobrazovaných na webových stránkách třetích stran, včetně sociálních sítí a kontextové reklamy. Jsou přizpůsobeny vašim preferencím a pomáhají nám měřit účinnost našich reklamních kampaní. Pokud je deaktivujete, bude se vám při procházení internetu i nadále zobrazovat reklama, ale nebude vám přizpůsobená na míru a bude pro vás méně relevantní.


Uložit nastavení
Přijmout vše